Sale artikelen mogen niet worden geretourneerd!
De mysteryboxxen mogen niet retour!
De retouraanmelding verloopt niet via het account, maar via: Klik hier-------------------------------------------------------------------------------------------------Heb je een verkeerde maat besteld of bevalt iets niet? Je kan bij ons makkelijk & snel retourneren!Belangrijk: Is er iets niet goed gegaan bij jouw bestelling of heb je een klacht? Stuur het dan niet direct retour, maar mail of bel ons eerst even, zodat we het samen kunnen oplossen!Voorwaarden
Meldt de retour, binnen 14 dagen na ontvangst, aan via onderstaande button.
De retour dient binnen 14 dagen, na aanmelding, bij ons te zijn afgeleverd.
De kleding is onbeschadigd, ongewassen en ongedragen. Oók de tags & zakjes (met de juiste barcodes) zijn in goede staat.
Je kunt je retour hier aanmelden -> Klik hier
Wil je liever gebruik maken van een eigen vervoerder? Dat kan natuurlijk ook! Bewaar wel áltijd jouw retourbewijs!
Je kunt bij elke gewenste vervoerder het pakketje inleveren en het laten verzenden naar:
Draakjes en Boefjes B.V.
T.a.v. retourafdeling
Goudstraat 99
2718RD Zoetermeer
Nederland
Retourkosten
Retourneren is op eigen kosten. (Indien er iets mis is met jouw bestelling neem dan eerst even contact met ons op!) Het is mogelijk om verschillende orders samen retour te sturen met 1 retourlabel. Vermeld dan bij de retour wel om welke ordernummers het gaat!Retourverwerking Bewaar de track en trace goed, dit is jouw retourbewijs. Wij verwerken retourtjes binnen 1-2 werkdagen na ontvangst.Wellicht ten overvloede, maar wel erg belangrijk.. De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en niet beschadigd te zijn. Pas altijd de kleding wanneer een kindje niet aan het eten is of vieze handen heeft. Het is zonde als je daardoor je product(en) niet meer aan ons kunt terugsturen. Wij letten hier nauwkeurig op. Let er ook op dat je géén tags verwijderd van kleding als je het uiteindelijk toch wilt retourneren. Verpak de items a.u.b. netjes in. Plak bijv. geen retourlabels en/of andere verzendlabels op een schoenendoos. Verpak de items in een plastic (verzend)tas. Stuur de items netjes terug! Sluit knoopjes, ritjes & vouw de mouwtjes/broekpijpjes weer terug. Vouw de kleding netjes op. Indien de kleding in zakjes wordt geleverd, maak deze dan netjes open en stop de kleding na het passen er ook weer zorgvuldig in. Zorg er voor dat de zakjes via de sluiting worden geopend en dat ze niet worden 'opengescheurd'.Wanneer jouw retour niet voldoet aan onze retour voorwaarden, dan zullen we de retour (deels) weigeren of hierop een verrekening toepassen voor kosten of schade. Stuur geen retouren terug die buiten de bedenktijd zijn. Besteed dus aub aandacht aan tijdig en netjes retour sturen, ook om jouw retour zo snel mogelijk afgehandeld te zien.Klarna/Afterpay Download de Klarna en/of Afterpay app via jouw Appstore of PlayStore en meld jouw retour daar óók aan. Zodra er is aangegeven dat een (gedeelte) van de bestelling geretourneerd wordt dan blijft de bestelling op 'pauze' staan, tot dat wij deze retour hebben verwerkt. Je ontvangt daarna dan een nieuwe factuur met het juiste eindbedrag.