Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Binnen NL: 
- Op werkdagen voor 14:00 besteld, morgen in huis!

Naar BE: 
- De levertijd naar BE is doorgaans 1-2 werkdagen.

Dit allemaal met uitzondering van een eventuele aangegeven langere levertijd. Dit kan bijvoorbeeld komen als het héél erg druk is. Dit vermelden wij dan bij de winkelwagen, zodat je er rekening mee kunt houden voordat je de bestelling afrond. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij DHL of PostNL.

Op welke dagen kan mijn bestelling bezorgd worden?
Wij leveren zes dagen in de week. (maandag t/m zaterdag) Op zondag wordt er niet geleverd.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
€2,95 (Gratis verzeniding v.a. €30)

Wat zijn de verzendkosten naar België?
€4,95 (Gratis verzending v.a. €30)

Ik heb een item ontvangen welke is beschadigd. Wat nu?
Ten eerste onze excuses voor het ongemak! Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Je dient bij ontvangst te controleren of alles werkt zoals het moet werken of dat er een afwijking in het artikel aanwezig is. Meld dit binnen 48 uur aan ons via de mail of vul het contactformulier op de website in. Wij zorgen dan samen met jou voor een gepaste oplossing. Uiteraard denken we zoveel mogelijk met je mee, alles binnen de grenzen van de redelijkheid. Mocht u dit op een later tijdstip melden is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding. Wij maken hier geen uitzonderingen in. 

Mijn levering is niet compleet. Wat nu?
Bekijk de pakbon die bij de bestelling zit. Hierop staat aangegeven als er iets niet op voorraad is en om deze reden niet is meegeleverd. Dit bedrag wordt dan altijd teruggeboekt naar het rekeningnummer waar u de betaling mee heeft betaald, of dit item wordt gecrediteerd op de Afterpay rekening. 

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat kan de reden zijn?
Het kan voorkomen dat de vervoerder (DHL) vertraagd is in de levering van jouw order. Het kan ook gebeuren dat het pakket is afgeleverd bij jouw buren, maar er geen briefje in de brievenbus is gedaan. Het pakketje komt in de meeste gevallen binnen 24 uur boven water. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb 24 uur gewacht, maar ik heb pakket nog niet ontvangen. Wat nu?

Geeft jouw track en trace geen duidelijkheid? Stuur ons dan direct een mailtje of voer het contactformulier in op onze website. Wij zullen dan een onderzoek starten. Dit kan enkele werkdagen duren. Wij hopen op jouw begrip.

Hoe werkt het onderzoek?

Wij nemen contact op met het depot van de vervoerder en doen uitvraag naar de aflevering. Door middel van het GPS signaal kan er met grote zekerheid vastgesteld worden waar een pakket is geleverd. Ook de chauffeur wordt verhoord die de levering heeft uitgevoerd. Er zijn nog enkele middelen die we kunnen gebruiken om een levering te traceren. Het onderzoek duurt enkele werkdagen tot een week, hier kunnen we helaas niets aan doen. Wij houden je uiteraard op de hoogte van de status van het onderzoek. 


Retourneren

Hoe werkt retourneren?

Zie https://www.draakjesenboefjes.nl/c-3699564/retourneren/


Garantie

Wij geven geen garantie op het pillen van kleding, ontstaan door het dragen en wassen van de kleding. Wij geven geen garantie op enigsoort van bedrukkingen, zoals strassteentjes, studs, bolletjes, franjers of drukletters. Wij geven geen garantie op knopen, ritsen of enig soort sluitingen van jassen en/of schoenen. 

Op schoenen E.D. geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken.  

Bestellen

Ik heb tijdens mijn bestelling een verkeerde maat besteld, kan dat nog gewijzigd worden?
Dit is per order verschillend. Het ligt er aan of jouw order al in de picklijst zit van ons magazijn. Indien dit nog niet het geval is kunnen wij nog proberen om jouw order aan te passen. Geeft de wijziging gelieve direct na het plaatsen van jouw order door via de mail. Je blijft wel altijd zelf verantwoordelijk voor de correctheid en de volledigheid van jouw gegevens.

Ik ben vergeten mijn kortingscode toe te passen, kan dit achter nog worden toegepast?
Nee, helaas passen wij geen kortingscodes achteraf toe. Zorg dat jouw kortingscode werkt voordat je de order afrond. Wij maken hier ook geen uitzonderingen in. Mailtjes hierover worden ook niet beantwoord. Wij vermelden dit namelijk ook altijd tijdens de acties en je dient voor het afronden van de bestelling te controleren of de kortingscode is toegepast. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, klopt dit wel?
Onmiddellijk na het afronden van jouw bestelling ontvangt je per mail een orderbevestiging, met de betalingsgegevens en jouw ordernummer. Indien je binnen enkele minuten geen orderbevestiging hebt ontvangen, check dan jouw spam map. Indien je hier ook geen e-mail hebt ontvangen, heb je hoogstwaarschijnlijk een verkeerd e-mailadres genoteerd tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Je kan dan het beste contact met ons opnemen via info@draakjesenboefjes.nl. Wij zullen dan nakijken waarom je geen orderbevestiging hebt mogen ontvangen.

Ik heb een item besteld waar bijstond dat het een PRE ORDER was. Daarbij heb ik nog andere items besteld. Ontvang ik die dan eerder?
Nee, indien je een PRE ORDER besteld i.c.m. andere items, dan wordt jouw gehele bestelling verzonden op de aangegeven verzenddatum van de PRE ORDER. 

Ik heb kort geleden een bestelling geplaatst, maar deze is vandaag in de aanbieding of er geldt een kortingscode. Kan deze met terugwerkende kracht toegepast worden?
Nee, wij geven geen kortingen achteraf. De prijzen gelden op het moment van aankoop. Wij maken hier ook geen uitzonderingen in. Voor een bestelling geldt altijd de prijs die op het moment van bestelling werd vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. Volgens de Nederlandse wet is een ondernemer vrij om zijn producten af te prijzen. Je hebt dan ook geen recht op teruggave van het prijsverschil, als blijkt dat een korte tijd later een al aangeschaft product afgepijsd blijkt te zijn. 

Kan ik mijn aankoop ook komen ophalen?
Ja, dit is mogelijk op afspraak. Kies tijdens het bestellen voor de methoden: betalen bij afhalen. Wij nemen dan per mail contact met jou op en zullen een afspraak inplannen. Een order blijft maximaal 2 werkdagen voor jou gereserveerd. Bij geen gehoor op de mail en/of het niet nakomen van de ophaal afspraak wordt jouw bestelling geannuleerd en worden de items weer vrijgegeven voor de andere klanten.

Ik heb een bestelling gedaan, maar ik wil deze toch annuleren. Kan dat nog?
Nee, helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren. 

Maten

Hoe vallen de maten?
Indien er niets staat vermeld in de productomschrijving van het artikel dan kan je er vanuit gaan dat het item op maat valt.

Overige vragen

Mijn vraag staat hier niet bij. Wat nu?
Je kan ons altijd een mailtje sturen met jouw vraag naar info@draakjesenboefjes.nl. Wij streven ernaar om de mailtjes binnen 48 uur te behandelen. (Maandag t/m vrijdag) - Houdt er rekening mee dat in het weekend de mail niet wordt beantwoord.

 

Sorteer op
Sorteer op

Gastenboek

  • 22-10-2020 - Snelle en goede service, kleine meid is blij met haar...  lees meer
  • 16-10-2020 - 3 hele blije "Tik Tok" meisjes thuis! Door jullie geweldige...  lees meer
  • 10-10-2020 - Vorige week en vaandag mooie setjes gekregen en wij...  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2020 Draakjes en boefjes | sitemap | rss