Retourneren Nederland
Heb je een verkeerde maat besteld of bevalt iets niet? Geen probleem! Je kunt de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen met de retourlabel. Download jouw retourlabel hier. Voor gebruik van ons retourlabel is een printer nodig, het label wordt enkel digitaal beschikbaar gesteld. Het retourneren van jouw bestelling is op eigen kosten.
Liever eigen vervoerder? Je kunt ook kiezen voor retourneren via een eigen vervoerder, bijvoorbeeld PostNL. Ook deze retourkosten komen voor eigen rekening. De retour kan verzonden worden naar:
Draakjes en boefjes
Goudstraat 99
2718RD Zoetermeer 

Let op: Komt jouw order na retour onder de €30,- dan rekenen wij alsnog de €2,95 verzendkosten voor de heenzending! Maar.. Mocht je de hele bestelling terugsturen, dan betalen wij ook de eventuele verzendkosten van de heenzending aan jou terug! Het werkt wel twee kanten op natuurlijk ;) 

Retourneren België

Wil je een pakketje retourneren vanuit België? Dat is mogelijk! Download jouw retourlabel hier. Ook het retourneren vanuit België is op eigen kosten, maar met de retourlabel van PostNL bespaar je wel heel veel! Mocht je het niet via de retourlabel willen retourneren, kan je er ook áltijd voor kiezen om via een andere vervoerder het pakket terug te sturen. Let wel dat dit écht een stuk duurder is, maar uiteraard wel mogelijk. Het adres is: Draakjes en boefjes, Goudstraat 99, 2718RD, Zoetermeer. Ruilen vanuit Belgie is alleen mogelijk op de volgende manier: Stuur het artikel aan ons retour waar u niet tevreden over bent en plaats zelf een nieuwe bestelling online. Wij zullen de nieuwe order kosteloos verzenden als het aankoopbedrag boven de €80,- komt. 

Verantwoordelijkheid
Het is de verantwoordelijkheid van de verzender dat een retour goed, tijdig en compleet bij ons aankomt, ook wanneer je ervoor kiest om gebruik te maken van ons retourlabel. Bewaar ook áltijd jouw track en tracé code. Wij zijn namelijk niet aansprakelijk voor een kwijtgeraakte retour, zonder track en tracé code. De track en tracé is jouw bewijs van retour. Indien een retour niét bij ons is aangekomen en daarom niét is verwerkt, vragen wij een track en trace op. Mocht je deze niet kunnen overhandigen, kunnen wij u niet verder helpen. Wees hier dus zuinig op, want maken hier géén uitzonderingen in.

LET OP: Stuur géén retouren buiten de retourtermijn aan ons terug, ook niet op eigen kosten. Deze retouren worden niet geaccepteerd en ook niet gratis teruggestuurd. Helaas moeten we hier streng in zijn. 

Iets mis? Eerst contact!
Als er iets mis is met de levering van jouw order of met de artikelen zelf, neem aub eerst contact op met onze Klantenservice. Dit kan via het contactformulier of via de mail: info@draakjesenboefjes.nl. Stuur een foto mee van het eventuele mankement. Wacht met retourneren tot je een reactie op jouw klacht van ons hebt ontvangen. Klachten kunnen achteraf niet in behandeling genomen worden. Wij maken hier écht geen uitzonderingen in! Wij beantwoorden mailtjes binnen 48 uur (m.u.v. het weekend!). 

Algemene voorwaarden

  • De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en niet beschadigd te zijn. Oorbellen, haaraccessoires, panty’s, tassen, spenen en bikini’s mogen i.v.m. hygiëne niet geretourneerd worden. Stuurt u bovenstaande items toch retour, dan worden deze niet retour verwerkt. 

Verpak de items netjes! Beschadig bijv. geen schoenendozen met o.a. tape (mocht je dit wel doen, dan wordt dit item niet retour verwerkt!). Verpak de items altijd in een plastic (verzend)tas. Houdt hier a.u.b. rekening mee.

Good to know

  • Je  kunt sale artikelen ook gewoon retour sturen onder dezelfde voorwaarden, hiervoor geldt geen afwijkende regeling.
  • Haal áltijd jouw pakket op bij het servicepunt en weiger het pakket niet aan de deur. Mocht deze namelijk aan ons retour worden gestuurd, omdat je het pakket niet hebt opgehaald of is geweigerd, dan houden wij €10 in bij het terugbetalen. Deze bestellingen worden ook niet opnieuw verzonden. 

Retourneren en achteraf betalen
We crediteren de rekening na behandeling van de retour. Wat doe je ondertussen met de factuur van Afterpay?
- Je kunt de factuur in de wacht zetten via de Afterpay app of jouw Afterpay account online.
- Je kunt de factuur deels betalen* voor de items die je hebt gehouden óf
- Je kunt de factuur volledig betalen. Je ontvang het retourbedrag terug via Afterpay.
*Hou rekening met een eventuele verrekening van €2,95.

Afhandeling retour

  • Onze retourafdeling handelt jouw retour af binnen c.a. 7 werkdagen na ontvangst. Via jouw track en trace kan je precies zien waarnee een retour bij ons is afgeleverd. De 7 werkdagen gaan dan ook pas in zodra de retour daadwerkelijk op afgeleverd staat. 
  • Wij betalen een gedeelte van de bestelling aan jou terug of crediteren de gehele rekening.

Wellicht ten overvloede...
Wanneer jouw retour niet voldoet aan onze retour voorwaarden, dan zullen we de retour (deels) weigeren of hierop een verrekening toepassen voor kosten of schade. Stuur geen retouren terug die buiten de bedenktijd zijn. En stuur geen gewassen of gebruikte items terug. Wanneer je jouw retour enorm rommelig terugstuurt en we lange tijd bezig zijn met vouwen en verpakken, wordt er minimaal € 10 in rekening gebracht voor de retour- en handlingkosten. Sluit knoopjes en ritsen, vouw het netjes op, stop het in het juiste zakje, zorg dat barcode op kaartje naar voren ligt, sluit het zakje netjes en stapel de kleding netjes in de buitenverpakking. Besteed dus aub aandacht aan tijdig en netjes retour sturen, ook om jouw retour zo snel mogelijk afgehandeld te zien. Dank je wel!

Sorteer op
Sorteer op

Gastenboek

  • 22-10-2020 - Snelle en goede service, kleine meid is blij met haar...  lees meer
  • 16-10-2020 - 3 hele blije "Tik Tok" meisjes thuis! Door jullie geweldige...  lees meer
  • 10-10-2020 - Vorige week en vaandag mooie setjes gekregen en wij...  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2020 Draakjes en boefjes | sitemap | rss