RETOURNEREN - Gratis bij behoud v.a. €30 - binnen NL!

Heb je een verkeerde maat besteld of bevalt iets niet? Geen probleem! Je kunt de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen met de retourlabel. Download jouw retourlabel hier. Voor gebruik van ons retourlabel is een printer nodig, het label wordt enkel digitaal beschikbaar gesteld. Komt jouw bestelling ná de retour onder de €30,- óf heb je de gehele bestelling geretoureneerd; wij verrekenen dan €4,95 als bijdrage aan de retourkosten. Retouren zónder onze retourlabel zijn áltijd op eigen kosten! 
Let op: Komt jouw order na retour onder de €30,- dan rekenen wij alsnog de €2,95 verzendkosten voor de heenzending! 

Bij een volledige retour en gebruik van Afterpay ontvang je een resterende factuur van Afterpay voor €5,90 om de bijdrage mee te voldoen (€4,95 retourkosten + €0,95 betaalkosten). 

Verantwoordelijkheid
Het is de verantwoordelijkheid van de verzender dat een retour goed, tijdig en compleet bij ons aankomt, ook wanneer je ervoor kiest om gebruik te maken van ons retourlabel. Bewaar ook áltijd jouw track en tracé code. Wij zijn namelijk niet aansprakelijk voor een kwijtgeraakte retour, zonder track en tracé code. De track en tracé is jouw bewijs van retour. Indien een retour niét bij ons is aangekomen en daarom niét is verwerkt, vragen wij een track en trace op. Mocht je deze niet kunnen overhandigen, kunnen wij u niet verder helpen. Wees hier dus zuinig op, want maken hier géén uitzonderingen in.

LET OP: Stuur géén retouren buiten de retourtermijn aan ons terug, ook niet op eigen kosten. Deze retouren worden niet geaccepteerd en ook niet gratis teruggestuurd. Helaas moeten we hier streng in zijn. 

Iets mis? Eerst contact! 
Als er iets mis is met de levering van jouw order of met de artikelen zelf, neem aub eerst contact op met onze Klantenservice. Dit kan via het contactformulier of via de mail: info@draakjesenboefjes.nl. Stuur een foto mee van het eventuele mankement. Wacht met retourneren tot je een reactie op jouw klacht van ons hebt ontvangen. Klachten kunnen achteraf niet in behandeling genomen worden. Wij maken hier écht geen uitzonderingen in! Wij beantwoorden mailtjes binnen 48 uur (m.u.v. het weekend!). 

 

Algemene retour voorwaarden

  • De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en niet beschadigd te zijn. Oorbellen, haaraccessoires, panty’s, tassen, bikini’s mogen i.v.m. hygiëne niet geretourneerd worden. Stuurt u bovenstaande items toch retour, dan worden deze niet retour verwerkt. 
  • Gepersonaliseerde items mogen niet geretourneerd worden. 
  • Verpak de items netjes! Beschadig bijv. geen schoenendozen met o.a. tape (mocht je dit wel doen, dan wordt dit item niet retour verwerkt!). Verpak de items altijd in een plastic (verzend)tas. Houdt hier a.u.b. rekening mee.

Goed om te weten: 

  • Wanneer je meerdere retouren in één verpakking terugstuurt, en één of meer orders komt in aanmerking voor een bijdrage, dan wordt max 1x € 4,95 berekend. 
  • Wanneer je een nieuwe order plaatst om artikelen te ruilen, telt de waarde van de ruiling niet mee voor de drempel van €30. De 'ruilorder' staat los van de retour.
  • Je  kunt sale artikelen ook gewoon (gratis) retour sturen onder dezelfde voorwaarden, hiervoor geldt geen afwijkende regeling.
  • We bieden 1x een (gratis) retourlabel per order aan. Mocht je binnen de retourtermijn een tweede retour willen doen, komen deze kosten voor eigen rekening.
  • Haal áltijd jouw pakket op bij het servicepunt. Mocht deze namelijk aan ons retour worden gestuurd, omdat je het pakket niet hebt opgehaald, dan houden wij €6,95 in bij het terugbetalen. Deze bestellingen worden ook niet opnieuw verzonden. 

Retourneren en achteraf betalen
We crediteren de rekening na behandeling van de retour. Wat doe je ondertussen met de factuur van Afterpay?
- Je kunt de factuur in de wacht zetten via de Afterpay app of jouw Afterpay account online.
- Je kunt de factuur deels betalen* voor de items die je hebt gehouden óf
- Je kunt de factuur volledig betalen. Je ontvang het retourbedrag terug via Afterpay.
*Hou rekening met een eventuele verrekening, zie hierboven.

Afhandeling retour

  • Onze retourafdeling handelt jouw retour af binnen c.a. 5-7 werkdagen na ontvangst. Via jouw track en trace kan je precies zien waarnee een retour bij ons is afgeleverd. De 5-7 werkdagen gaan dan ook pas in zodra de retour daadwerkelijk op afgeleverd staat. 
  • Wij betalen een gedeelte van de bestelling aan jou terug of crediteren de gehele rekening.
  • Zoals hierboven beschreven, kan er kan een bijdrage voor de retourkosten worden ingehouden op het retourbedrag

Liever eigen vervoerder? 
Je kunt ook kiezen voor retourneren via een eigen vervoerder, bijvoorbeeld PostNL. De retourkosten komen voor eigen rekening. 

De retour kan verzonden worden naar: Draakjes en boefjes, Goudstraat 99, 2718RD, Zoetermeer

BELGIE
Wil je een pakketje retourneren vanuit België? Dat is mogelijk! 
Download jouw retourlabel hier. Retourneren vanuit België is áltijd op eigen kosten, maar met de retourlabel van PostNL bespaar je wel heel veel! De kosten van de retourlabel worden achteraf verrekend! Mocht je het niet via de retourlabel willen retourneren, kan je er ook áltijd voor kiezen om via een andere vervoerder het pakket terug te sturen. Let wel dat dit écht een stuk duurder is, maar uiteraard wel mogelijk. Het adres is: Draakjes en boefjes, Goudstraat 99, 2718RD, Zoetermeer.

RUILEN

Ruiling en de retourkosten
Om te ruilen plaats je zelf een nieuwe order. De waarde van deze nieuwe order telt niet mee voor de drempel van €30 van de order waarop je hebt geretourneerd. De retour en ruiling staan los van elkaar. Ook wanneer beide orders bij elkaar boven €30 uitkomen, wordt de bijdrage verrekend wanneer die van toepassing is op de retour. 

Eén of meerdere artikelen ruilen gaat bij ons heel makkelijk. Hier lees je hoe dat werkt.

Ruiling
- Plaats een nieuwe order in onze webshop voor de items die je in ruil wilt ontvangen.
- Deze order wordt gratis verzonden bij orderwaarde vanaf € 30. 
- De nieuwe (betaalde) order wordt direct verzonden, ook al is de retour nog niet bij ons binnen. 

Sorteer op
Sorteer op

Gastenboek

  • 06-08-2020 - Vandaag mijn bestelling gekregen.
    Dochter super blij met haar schoenen. Ze...  lees meer
  • 25-07-2020 - Vandaag het gave jurkje binnen gekregen en wat is hij...  lees meer
  • 24-07-2020 - Super service.

    Klacht over 2 kledingstukken werd direct verholpen binnen 5...  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2020 Draakjes en boefjes | sitemap | rss
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.