Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Binnen NL: 
U kunt bij ons kiezen uit 3 verschillende verzendmogelijkheden:
Voor 23:59 besteld, is de volgende werkdag in huis. De verzendkosten zijn €4,95, maar bij een bestelling vanaf €75,- verzenden wij gratis

Voor 12:00 besteld, is vanavond in huis! De verzendkosten zijn €4,95, maar bij een bestelling vanaf €75,- verzenden wij gratis


Op werkdagen voor 14:00 besteld, is de volgende dag in huis. De verzendkosten zijn €2,95, maar bij een bestelling vanaf €30,- verzenden wij gratis

Naar BE: 
- De levertijd naar BE is doorgaans 1 werkdag. De verzendkosten zijn €4,95, maar bij een bestelling vanaf €55,- verzenden wij gratis

Dit allemaal met uitzondering van handgemaakte en bedrukte items. Deze levertijd is afwijkend en vind je terug in de productomschrijving van het artikel. Heb je een bestelling geplaatst in combinatie met handgemaakte of bedrukte kleding? Dan ontvang je de bestelling in twee delen. De handgemaakte en bedrukte items worden dan altijd apart nageleverd vanuit ons naaiatelier in Bussum. In incidentele gevallen kan levering iets langer duren.

Op welke dagen kan mijn bestelling bezorgd worden?

Wij leveren zes dagen in de week. (maandag t/m zaterdag) Op zondag wordt er niet geleverd.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bij bestellingen tot €30,- wordt er €2,95 aan verzendkosten berekend.

Wat zijn de verzendkosten naar België?

Bij bestellingen tot €50,- wordt er €4,95 aan verzendkosten berekend. Voor andere landen gelden afwijkende bedragen.

Ik heb een item ontvangen welke is beschadigd. Wat nu?

Ten eerste onze excuses voor het ongemak! Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Je dient bij ontvangst te controleren of alles werkt zoals het moet werken of dat er een afwijking in het artikel aanwezig is. Meld dit binnen 24 uur aan ons via de mail of vul het contactformulier op de website in. Wij zorgen dan samen met jou voor een gepaste oplossing. Uiteraard denken we zoveel mogelijk met je mee, alles binnen de grenzen van de redelijkheid. Mocht u dit op een later tijdstip melden is er helaas geen reden tot enig soort van vergoeding.

Mijn levering is niet compleet. Wat nu?

Heb je een bestelling geplaatst in combinatie met handgemaakte of bedrukte kleding? Dan ontvang je de bestelling in twee delen. De handgemaakte en bedrukte items worden dan altijd apart nageleverd vanuit ons naaiatelier in Bussum. Bekijk de afwijkende levertijd bij de productomschrijving van het artikel.

Bij het artikel wat ik mis, staat geen afwijkende levertijd. Wat nu?

Dan was het artikel niet meer op voorraad en ontvang je binnen enkele dagen het geld terug op jouw rekening.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat kan de reden zijn?

Het kan voorkomen dat de vervoerder (DHL) vertraagd is in de levering van jouw order. Het kan ook gebeuren dat het pakket is afgeleverd bij jouw buren, maar er geen briefje in de brievenbus is gedaan. Het pakketje komt in de meeste gevallen binnen 24 uur boven water. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb 24 uur gewacht, maar ik heb pakket nog niet ontvangen. Wat nu?

Geeft jouw track en trace geen duidelijkheid? Stuur ons dan direct een mailtje of voer het contactformulier in op onze website. Wij zullen dan een onderzoek starten. Dit kan enkele werkdagen duren. Wij hopen op jouw begrip.

Hoe werkt het onderzoek?

Wij nemen contact op met het depot van de vervoerder en doen uitvraag naar de aflevering. Door middel van het GPS signaal kan er met grote zekerheid vastgesteld worden waar een pakket is geleverd. Ook de chauffeur wordt verhoord die de levering heeft uitgevoerd. Er zijn nog enkele middelen die we kunnen gebruiken om een levering te traceren. Het onderzoek duurt enkele werkdagen tot een week, hier kunnen we helaas niets aan doen. Wij houden je uiteraard op de hoogte van de status van het onderzoek. 


Retourneren

Hoe werkt retourneren?

Zie (link naar retour pagina)


Garantie

 

Wij geven geen garantie op het pillen van kleding ontstaan door het dragen en wassen van de kleding. Wij geen geen garantie op enigsoort van bedrukkingen, beplakkingen van het artikel dat u bij ons heeft aangeschaft. Bijvoorbeeld strassteentjes, studs, bolletjes, franjers of drukletters. Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden. Tevens geven wij ook geen garantie op afgeprijsde artikelen. 

Op alle schoenen E.D. geven wij 4 weken garantie op stiksels en zolen/hakken. Wij geven geen garantie op ritsen, knopen of enig soort sluitingen.

 

Bestellen

Ik heb tijdens mijn bestelling een verkeerde maat besteld, kan dat nog gewijzigd worden?

Dit is per order verschillend. Het ligt er aan of jouw order al in de picklijst zit van ons magazijn. Indien dit nog niet het geval is kunnen wij nog proberen om jouw order aan te passen. Geeft de wijziging gelieve direct na het plaatsen van jouw order door via de mail. Je blijft wel altijd zelf verantwoordelijk voor de correctheid en de volledigheid van jouw gegevens.

Ik ben vergeten mijn kortingscode toe te passen, kan dit achter nog worden toegepast?

Nee, helaas passen wij geen kortingscodes achteraf toe. Zorg dat jouw kortingscode werkt voordat je de order afrond. Wij maken hier ook geen uitzonderingen in. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, klopt dit wel?

Onmiddellijk na het afronden van jouw bestelling ontvangt je per mail een orderbevestiging, met de betalingsgegevens en jouw ordernummer. Indien je binnen enkele minuten geen orderbevestiging hebt ontvangen, check dan jouw spam map. Indien je hier ook geen e-mail hebt ontvangen, heb je hoogstwaarschijnlijk een verkeerd e-mailadres genoteerd tijdens het plaatsen van jouw bestelling. Je kan dan het beste contact met ons opnemen via info@draakjesenboefjes.nl. Wij zullen dan nakijken waarom je geen orderbevestiging hebt mogen ontvangen.

Ik heb kort geleden een bestelling geplaatst, maar deze is vandaag in de aanbieding of er geldt een kortingscode. Kan deze met terugwerkende kracht toegepast worden?

Nee, wij geven geen kortingen achteraf. De prijzen gelden op het moment van aankoop. Wij maken hier ook geen uitzonderingen in. Voor een bestelling geldt altijd de prijs die op het moment van bestelling werd vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. Volgens de Nederlandse wet is een ondernemer vrij om zijn producten af te prijzen. Je hebt dan ook geen recht op teruggave van het prijsverschil, als blijkt dat een korte tijd later een al aangeschaft product afgepijsd blijkt te zijn. 

Kan ik mijn aankoop ook komen ophalen?

Ja, dit is mogelijk op afspraak. Kies tijdens het bestellen voor de methoden: betalen bij afhalen. Wij nemen dan per mail contact met jou op en zullen een afspraak inplannen. Een order blijft maximaal 2 werkdagen voor jou gereserveerd. Bij geen gehoor op de mail en/of het niet nakomen van de ophaal afspraak wordt jouw bestelling geannuleerd en worden de items weer vrijgegeven voor de andere klanten.

Maten

Hoe vallen de maten?

Indien er niets staat vermeld in de productomschrijving van het artikel dan kan je er vanuit gaan dat het item op maat valt.

Overige vragen

Mijn vraag staat hier niet bij. Wat nu?

Je kan ons altijd een mailtje sturen met jouw vraag naar info@draakjesenboefjes.nl. Wij streven ernaar om de mailtjes binnen 24 uur te behandelen. (Maandag t/m vrijdag) - Houdt er rekening mee dat in het weekend de mail niet wordt beantwoord.

 

Sorteer op

Gastenboek

  • 14-09-2019 - Super blij met mijn bestelling!! 👏🏻👏🏻 lees meer
  • 13-09-2019 - Vandaag binnen gekregen en hij 8s prachtig 👌♥️mouwen iets te...  lees meer
  • 13-09-2019 - Gisterochtend besteld en gisteravond al ontvangen.. bizar snelle levering😍 &...  lees meer
Plaats een bericht
© 2016 - 2019 Draakjes en boefjes | sitemap | rss
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.